Trying...

Hejsan! Jag har lixom bara struntat i datorn ett tag och ni anar faktiskt inte hur skönt det är! Jag ska försöka blogga med, jag lovar! Sen ska det också komma en ny design, snart, headern är klar men inte designen.. I alla fall vill bara höra hur många det är som har/ är med i ett tävlingsteam och hur många som VILL vara med! JAg tänkte skapa en tävlingsteamstävling men vill bara veta hur det ser ut just nu, för mig verkar det som om holmens har slutat, och därmed de som är med, men för skjutton, det är ju skitkul att träna med laget maila varann om tävlingar, träningar och en massa annat!
Det är det och jag vill verkligen att alla andra ska komma på det också! Så komentera eller maila om ifall ni vill vara med i tävlingsteam, har ett tävlingsteam eller är med i ett :)
Jag själv har ju ett, och vi ska precis starta med hårdträningen men det blir ju inge kul om det inte finns något att hårdträna till! :D
/J

2012-01-17 | 10:46:39 | J's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Är inte med i ngt men VILL gärna ;)

2012-01-17 // 15:46:52
» Viggan Stuteri (Pao)

Vill också för i vårat är vi bara tre.

2012-01-18 // 07:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback