Allt ska med!

Hej! Idag gjorde jag i ordning allt för Danmarksresan imorgon. Vi kommer att åka klockan 4 på morgonen för att hinna så det gäller att gå och lägga sig tidigt. 
Jag har därför ägnat hela dagen åt att duscha Fly riktigt ren och fin, och sedan kommer hon att få stå inne i natt. Sedan har jag letat igenom alla mina skåp för att hitta allt jag ska ha och jag kommer att resa ner i min hästbuss som rymmer 5 hästar, trots att jag bara har en. Alla i laget som vill åka med i min buss får gärna säga till idag, för jag har plats, men anledningen till att jag tar min hästbuss är för att jag vill ha mycket plats för alla saker, jag vill verkligen att vi går vidare till Finalen. Kämpa på laget! :)
Jag har i alla fall en ren häst och mängder med glansspray i svansen, manen har jag knoppat och har sprayat hårspray för att de ska hålla sig till imorgon och hoppas på att hon inte kliar sig eller något. Jag ska upp redan klockan två inatt för att kunna göra i ordning det sista. Sedan får jag kanske dricka lite kaffe eller nåt för att hålla energin uppe. Flys pannlugg fick faktiskt vara, men även den är dränkt i glansspray och så får vi hoppas att domarna gillar utsläppt pannlugg, och att de som inte gillar det är objektiva och bra domare. 
Detta är medpackat i transporten+ outfit för imon:
Flys grejor:
*Vitt dressyrschabrak
*Vita benlindor (bara på framridningen)
*Svart aachenträns
*Svart dressyrsadel
*Svart regnskrittäcke
*Svarta transportbenskydd
*Ljusblå grimma
*Ljusblått fleecetäcke
*Arnika gel
*Backontrack benskydd
*Galon sadelskydd (ifall det regnar)
*Hovkrats
*Kyllera
*Pälsglans
*Rotborste
*Ryktborste
*Tvättsvamp
*Magic brush
*Transportgrimskaft
*Hösegel
*Lädergrimma
*Mörkblått tävlingstäcke
*Gallop pälsglans
*Mash och hippopro active (för tävlingshästar)
--
Mina grejor:
*Hjälm
*Kavaj
*Regnjacka
*Ridskor
*Ridstrumpor
*Stövlar
*Vita ridbyxor
*Handskar
*Överdragsbyxor
*Dressyrspö
 
Kram J

2012-07-29 | 20:35:14 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» P

TAck för er insperation till Lufthäst världen:) Nu finns jag också i lyfthästvärlden.

Svar: Vad roligt! Hoppas att du fortsätter läsa Soreca :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-01 // 17:40:09
» P

www.solbackastallet.blogg.se

2012-08-01 // 17:40:53
» P

www.solbackastallet.blogg.se

2012-08-01 // 17:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback