Gröna smurfar!

Hello!
Jo, eftersom att det totalt spöregnade nästan hela dagen idag, så red jag Pix inne i manegen. 
Det är så roligt att vara här på Soreca nu, jag är van vid att det bara är jag och J, men nu är vi många olika personer och hästar här. Vilket är bra, då får man lite omväxling. 
Så, i alla fall så körde jag lite "hoppning" med Pix idag, jag la ut fyra upphöjda trav bommar på ena långsidan, och avslutade den lilla "serien" med ett litet räcke. På diagonalen la jag 2-3 bommar där med, och på den andra långsidan la jag ut några galopp bommar. Jag jobbade henne ganska mycket på raktspår idag, då hon går väldigt mycket på volter annars. Jag och Pix kände för att lysa upp dagen lite, och visa att det faktiskt är sommar, genom att piffa upp outfiten med lite roliga färger, så som grönt!
PIX:
( Brunt träns, brun hoppsadel, Gröna boots (fram) och brunt schabrak)
JAG:
Gröna ridbyxor, brun piké, ridhjälm och ridstövlar ) 
 
/R
 

2012-07-06 | 20:50:27 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback