Ingen som är intresserad?

Hur är det nu med kommenterandet? 
Jag lovade Luftlycka en intervju för att hon vann SM, och bad er snälla läsare om hjälp., men inte en enda kommentar angående det har trillat in. Kom igen nu! Skicka in lite frågor vad som kan vara intressant! Det kan vara vad som helst, favoritfärg, bästa hästen, vad som helst, bara de inte tvingar henne att avslöja sig. Snälla! Skicka in lite frågor, det kan väl inte vara så svårt? <3
Kram J

2012-07-06 | 16:55:22 | J's inlägg | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Jag undrar om J kan ta en promenad med Queen och kolla hur stort fölet blivit. Här kommer också en fråga hur högt brukar du hoppa?vad föredrar du bäst het häst/ponny elr. Lite lat häst/ ponny



Kran pao

Svar: Självklart! Det fixar jag! <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-07-07 // 21:21:51
» Happy

vad vill du ha helst ponny eller häst? sto eller hingst? vilken är din favorit ras?

Svar: Tack<3 :)
soreca.blogg.se

2012-07-08 // 10:41:51
» Pao

Hur tycker du är en vanlig LH dag ser ut?
Brukar du rida alla dina lufthästar och berätta om det eller hitta på en liten historie om vad du gjorde ....?
Är det svårt att hinna hem och rida LH?
Vad är bäst?
schbrak elr vojlock
hage elr paddock
box elr spilta
Sto elr valack elr hingst
fux elr svart elr brun
Hur länge brukar du bortsa på LH:arna?


Kram Pao

Svar: Tack<3:)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-07-10 // 09:40:36
» Pao

Hur tycker du är en vanlig LH dag ser ut? Brukar du rida alla dina lufthästar och berätta om det eller hitta på en liten historie om vad du gjorde ....? Är det svårt att hinna hem och rida LH? Vad är bäst? schbrak elr vojlock hage elr paddock box elr spilta Sto elr valack elr hingst fux elr svart elr brun Hur länge brukar du bortsa på LH:arna? Kram Pao

2012-07-14 // 20:02:20
» Pao

Jag(pao) har lite problem med att rida in lutfiskar så jag undrar om J elr. R skulle vilja rida in Fire Heart som hon heter. Jättetacksam för svar!

Kramiz Pao

Svar: Jag skulle absolut vara intresserad, jag mailar dig <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-07-25 // 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback