Lekdag med tjejerna

Hello!
Jo, eftersom att både Lillan och Pix har gått dressyr/markarbetes pass denna veckan, så fick de en lite lugnare dag idag. Lillan gick jag ut och släppte i paddocken, och övade lite inkallning. Det är bra för henne med tanke på att hon då får med förtroende för mig. Hon kan följa mig som en hund nu, vilket verkligen är jätte roligt!
Imon kommer min hopp-tränare hit för att hjälpa mig med Pix (Inför SM). 
Så idag red jag ut med henne, barbacka. 
Jag lekte mest med båda två idag, bara en kort stund, och sedan fick de gå ut i hagen igen, med sina kompisar Sky och Contessa!
Alla fyra verkar ha blivit riktiga vänner nu, Sky är ganska högrangad, och Contessa lika så, Lillan springer runt och försöker få Contessa att leka med henen! Det ser för roligt ut! Pix är, som Pix brukar vara, lugn och oberoende av andra :)
Det var typ det för dagen!
Just det! Era kommentarer lyser verkligen upp min dag, och att ni besöker även om vi inte uppdaterar så mycket, men jag ska försöka!
 
/R

2012-07-14 | 13:16:07 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback