Segt

Hej! När jag kom hem från tävlingen igår så fick hon stå inne över natten. Det hade varit jättevarmt hela dagen och Fly kändes som en svamp man skulle kunna krama ur, och dessutom helt slut. Jag la därför på henne ett våffeltäcke och så fick hon stå ett tag och äta. Sedan sköljde jag av kylleran och satte på henne Arnika och hennes Backontrack stall "bandage" och sedan fick hon stå inne hela natten. Så imorse var hon ganska så sur över att få stå inne helt ensam, men jag tog av henne allt, kollade tempen för att se så att hon inte blev sjuk av all svett igår och sedan släppte jag ut henne i sommarhagen och så får hon vara i fred där idag. Jag mockade sedan, smörjde sadel och träns, packade in allt ordentligt, la det som behövdes i tvätten, och sen fanns inte mycket mer att göra. Riktigt tråkigt, och just då öppnade sig himlen. Helt sjukt mycket och länge regnade det och jag blev lite orolig med tanke på att hon blev så blöt igår, men alla hästarna hade samlat ihop sig under alla träden, de stod så nära att man skulle kunna tro att de ville smälta ihop med varann. Ett himla mysigt gäng av hästar har vi fått in i hagen och jag är riktigt glad över det.
Queen x2
Fly
Firefox (fast hon var inte här i går kväll)
Mixie
Sky (Ska åka snart)
Bästa gänget, inte sant?
Men imorgon hårdtränar vi för EM och så taggar vi det den 8/7 tror jag :)
Minns ni Happyland? Haha, vilken galning.
Kram J

2012-07-06 | 16:49:11 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Julia

Vem är/var Happyland? ;)

Svar: En unghingst som jag hade här och red in till Dimsdale, vet dock inte om han finns längre, han försvann...
Kram J
soreca.blogg.se

2012-07-07 // 08:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback