SM hoppning klar!

Hello!
Nu är jag nöjd med min lilla Pix! Jo, jag åkte iväg till Neiwada i morse utan förhoppningar och hade inga krav på Pix "what so ever". Hon har gått på bete och jag trodde inte att vi ens skulle gå vidare. 
Så, först så var det förklassen, jag la henne fel på typ varenda hinder men snäll som hon är så hoppade hon ändå, några bommar ner och en 5:e plats totalt där. 
Mellan klasserna fick hon en promenad, och sedan in på framhoppningen igen. I kvalet var jag lite långsam, och var efter henne hela tiden. Men, en 6:e plats där, som räckte för att gå vidare till nästa kval!
Här har ni hennes outfit:
I transporten:
På banan:
Övriga saker jag tog med mig (- min outfit)
 
 
/R

2012-07-22 | 22:45:29 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosendhal

Lycka till då :-)

Söker tävlingsponny tillsalu. Känner ni till någon?

2012-07-23 // 12:18:06
» Rosgården

Hej R!
Det är så att jag slutat med luftisar,men kan jag ha kvar Sky och Contessa hos dig tills dem ska hem hit till mig?:)

Svar: Hej!Vad synd... :(
Men självklart kan du det, den 4 augusti sa vi väl?
/R
soreca.blogg.se

2012-07-28 // 13:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback