Super duper

Hej!
Som ni märkt har jag inte bloggat nåt, och det beror på att jag dels har varit ute med våran båt i en vecka och sen har vi ingen dator hemma, inte en enda :( Just nu bloggar jag från A på Långedals dator, men den kan av någon anledning inte skriva inlägg, och därför får jag skriva snabbinlägg=kan bara lägga in en bild...
Men ni får nöja er helt enkelt.
Fly har i alla fall fått bra träning under tiden jag varit borta, dels så har jag haft en kompis som har hjälpt mig med henne, men hon körde henne också då och då upp till oss när vi låg i hamn och då kunde jag känna lite på henne. Dock skulle jag ju ha stannat hemma inför EM, men men... Så EM var i alla fall i torsdags, och då var jag hemma. Resultaten kommer upp, dock, är Neiwada fortfarande kvar i laget?
Jag har bra bloggideer men just nu har jag ju ingen dator så det kan skita ner sig..
Japp. Resultaten kommer upp snart i alla fall :)

Kram J

2012-07-23 | 20:48:27 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback