Vinnare!

Hej! Först och främst vill jag bara säga att det var Loppan som vann "J som häst del 1" då hon gissade på Arab. Jag var lite tveksam först, men sedan pratade jag med några av mina kompisar, som en av dem, som känner mig väldigt väl, sa genast arab och argumenterade varför, och jag insåg att det passade ganska så bra in på mig. 
Om ni hade gissat utan min text, vad skulle ni ha sagt då? Utifrån filmerna, bilderna och hur jag skriver? :) 
Det är okej att andra tar min idé om er som hästar, det är bara roligt att se, men det skulle vara bra om ni skrev vem idén kom ifrån :)
Dagens ridpass är det sista innan vi åker till Danmark på Måndag, hela laget, för kval tre EM. Resultaten kommer upp. Därför började jag med att värma upp länge och ordentligt, sedan red jag igenom programmet som jag ska rida på Måndag. Jag var ganska så nöjd med programmet, men en del småfel här och där fick rättas till. Jag red igenom den delen av programmet som kändes fel (eller liknande övningar) och när jag kände mig nöjd red jag igenom programmet igen. Det kändes mycket bättre, men jag slutade inte där, utan jag red igenom varje del av programmet så många gånger att de satt perfekt, och när allt det kändes bra så red jag programmet för sista gånger, vilket var oändligt mycket bättre och kände mig underbart nöjd! Det känns jättebra till på Måndag så nu är det bara att hoppas att det går bra! :)
Outfiten: (Det regnade MYCKET idag...)
Kram J

2012-07-28 | 22:47:33 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback