Barbakcka hoppning!

Hej hej!
Jo, idag så hoppade jag Classic, med en liten twist, jag hoppade BARBACKA!
Det var jätte längesedan jag gjorde det med Classic, har bara gjort det några enstaka gånger. Men eftersom att jag känner henne nästintill utantill, så fixar vi det endå :)
Jo, vi började med lite dressyr, sedan hoppade vi små kryss på ca 50 cm som uppvärmning. Sedan hoppade vi en oxer på ca 60-65 cm. Och till sist hoppade vi ett räcke, som vi höjde efter varje gång, kom upp till 90 cm. Men där tog det stop, inte för Classic. Men för mig XD Jag ville inte pressa henne. Men, hon var pigg som *****! Men hon skötte sig i alla fall, det är ju bra, för mig! XD
Outfit:
/R

2012-06-07 | 12:00:00 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback