Bestämt mig

God morgon!
Nu har jag bestämt mig vad jag ska göra ang. inläggen under.
Jo, eftersom att jag har väldigt mycket att göra just nu med lillan som ska ridas in osv. Så Classic ut på foder ev. senare köp. Men just nu vill jag bara ha henne ute på foder. Någon som vill ha en super diva som foder ponny?
Skynda skynda, hon måste bort snarast!
Kom ihåg!: hon sälja en så länge inte, men lånas ut.
/R

2012-06-04 | 08:19:44 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Hej!

Det går inte att mejla från Gmail till hotmail... så jag skriver här ;)

Jag har ju haft Classic förut också, men då var jag dock medryttare. Jag skulle gärna vilja ha henne som foderponny då jag börjat komma tillbaka till LH världen. Jag har en till häst, Zalmiyac Missoury som jag tävlade med igår, här på Soreca.

Försök at kontakta mig via mejl, [email protected]. Om det inte går, kommentera på bloggen ;)

2012-06-04 // 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback