Dressyr träning med rosa freaks!

Hello!
Jo, efter tävlingen idag, så fixade jag ordning tjejerna, tog ut knoppar mm.
Släppte sedan ut dem i hagen, och städade ordning stallet. Senare på dagen kom en transport till Soreca, med Lina och Dissan!
De skulle träna för mig idag. Lina lastade ur, och vi stod och pratade lite, jag och hennes föräldrar medans hon gjorde iordning Dissan inför ridpasset. Efter ett tag gick jag in i manegen och satte upp lite konor. Men när Dissan och Lina kom in kunde jag inte hålla mig för skratt, ROSA för hela slanten där!
Och inte sådär ljust rosa som jag använder på mina hästar, utan cerise! Jag trodde inte att lilla snabba Dissan skulle passa i cerise. Men det gjorde han faktiskt. De är för söta.
Idag fick de jobba mycket med formen, och skänkelvikningar. De har verkligen blivit bättre och bättre. Nu söker han sig framåt/neråt och går i näst intill perfekta skänkelvikningar.
Deras outfit:
LINA:
DISSAN:
/R

2012-06-03 | 19:33:47 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback