Dressyr träning = Nöjd ryttare!

Godkväll!
Jo, idag så dressyr tränade jag även med Pix, allt ska ju sitta inför SM kval 2.
Jag är så sjukt nöjd över henne just nu asså! Hon går i en fin låg form, (jag får "lyfta upp" henne inför SM) Och är mjuk och följsam. Idag så satt t.o.m byterna näst intill prefekt. Jag började med att skritta/trava fram. Sedan travade jag på volterna ett tag, bytte om volt några gånger. För att få henne i balans. När hon var uppvärmd och klar så började jag göra lite öka/minska på långsidorna, och volter i hörnen.
När vi gjort det ett par gånger så började jag med serpentinbågar, först i trav, sedan i galopp med enkla byten (galopp - trav -galopp)
När de blev bra så testade jag med "normal" byten, och det funkade! Är så grymt nöjd över henne.
Vår outfit:
Jag:
/R

2012-06-08 | 23:40:00 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Luftsalu

Om du har några hästar till salu kan du gå in på hemsidan som är till för att man ska hitta ett gemensamt ställe att sälja och köpa hästar på. Länka gärna os så läkar vi er!;)

2012-06-09 // 10:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback