Duktiga tös!

Hello!
Jo, som ni vet så hopptävlade jag idag med Pix, hos Barocko. 
Vi skulle hoppa L:B och L:A. Hon kändes jätte mjuk och fin på framridningen, och det flöt på bra i L:Bn. 
Felfria och jag var nöjd som bara den, jag trodde inte att vi skulle placera oss ens en gång, men gissa vad? Vi vann! En första plats i L:Bn. 
Mellan klasserna gick jag ut på en promenad med henne, så att hon inte bara skulle stå i transporten. 
L:An kom sedan..
På framridningen var hon inte jätte pigg, snarare lite seg. 
Väl inne på banan gick det faktiskt bra, inte jätte bra, men bra. 
Ett ner, då jag la henne snett på hindret och hon då inte kunde lyfta på benen riktigt. Men en andra plats!
Jag är så stolt över min lilla tjej, en första plats i L:B och en andra plats i L:A
 
 
/ R

2012-06-20 | 21:19:24 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback