Ett kärt återseende

Kommer ni ihåg Tashi? Jo, jag sålde ju honom för rejält längesen och efter det var det ju en massa problem med honom eftersom att jag inte tyckte att den nya ägaren verkade seriös. Men nu har vi på soreca fått ett mail från Rosmondhill där det stod att hon skulle sälja alla sina hästar. Så jag gick in och kollade. Och gissa vem jag såg på sidan! Jo, Tashi. Jag trodde inte att jag skulle få se honom igen. Men där var han och jag vill väldigt gärna att han ska få ett bra hem. Är det någon som vill ha honom? Han har kapacitet upp till Msv A i hoppning men är dock inte tävlad så mycket i dressyr, han är ung och stark. Jag vill verkligen att han får ett bra hem. Så, vad säger ni? Någon som är intresserad? Där finns han--> http://www.salu1rosmondhill.n.nu/araber Kram J

2012-06-11 | 10:21:46 | J's inlägg | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Barocko

Har han en googlebild?

/Kram M.

2012-06-11 // 12:03:14
» Neiwada

Känner igen honom ja! Kul att se honom! :) Du hade honom när du började blogga här och innan på Askeby :D

Kram Neiwada!<3

2012-06-11 // 21:27:25
» SSI

har ju läst er blogg i evigheter nu, så visst känner jag igen Tashi :) Kul att du hittat honom igen ;)

2012-06-11 // 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback