Finslipa på min dressyr tjej

Hej hej!
Jo, jag har hört mycket att många inte gillar det nya blogg.se. Men jag gillar det faktiskt. 
Om man funderar i ca 0.8 sek innan man bara "waaaa!? Inget funkar!" så är det ju duper lätt :) 
I alla fall, idag körde jag igenom Pix, för på Söndag är det SM kval 2. 
Hon känns verkligen jätte bra just nu, allt sitter väldigt bra nu. Men, det är hård konkurans i kvalet. Och jag förhoppningasvis kommer inte mina "tävlings nerver" fram. Jag har en tendens att vara ko-lugn innan tävligen. Men typ 5 sek innan jag ska in på banan så får jag typ världens panik! Men, det ska säker gå bra, hoppas jag. 
Så, idag körde jag då som sagt bara igenom henne i paddocken, outfit:




/R

2012-06-15 | 22:22:30 | Outfits | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» SSI

Känns skönt att inte vara den enda som gillar nya *blogg.se*

Svar: Jag gillar också nya blogg.se <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-16 // 11:21:18
» Julia

Vad är det som är nytt med Blogg.se? Jag har inte sett något nytt :S

2012-06-16 // 12:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback