Fullt upp - J i ett nötskal

Hej! Jag tänkte bara berätta lite om min "situation" just nu och varför det kanske blir lite få inlägg just nu. Lite mer "insideinformation" ifrån J om man säger så. 
I alla fall. De flesta här kanske vet att jag har en häst? Min mamma har också en häst och vi har väntat läänge på att hon ska föla. Men nu har det i alla fall kommit ett litet föl :)
Så varje dag åker jagg då till stallet och dels tar hand om min häst och rider och sånt. Sedan har vi inte så mycket hagar, och därför kan vi inte ha mamma och föl i hagen. Därför går vi på en promenad med hästarna varje dag. Jag tar fölet med grimma och två gimskaft och mamma tar fölets mamma och så går vi. Det är faktiskt väldigt kul och fölet är så busigt och livsglatt att man bara måste älska honom!
Så genom det blir det lite mycket stall på den dagen, men uppepå det, har jag och min kompis hand om två travhästar. Inget måste, men vi får göra vad vi vill med dem så vi ska sätta igång dem och sedan de är inridna, så kommer vi också att rida dem. Därför är jag förmodligen där en del i sommar också. Sedan har min kompis sin medryttarhäst på samma ställe, så vi ska sköta honom också. Därför blir det lixom typ 6 hästar i sommar. 
På det vill jag hinna med kompisar och kunna njuta av sommaren också och vi kommer förmdligen att åka ut med våran segelbåt i sommar, därför kommer det att bli en del att jobba med. Ni får ha lite överseende med att jag kanske inte alltid har tid att blogga. 
Men om en vecka åker fölet och mamman till sommarbete så jag kommer inte att vara där hela tiden, vilket ger mer tid till mig. Så ta det lugnt, jag kommer att kunna blogga lite. 
Kram J

2012-06-20 | 12:02:54 | J's inlägg | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

Nä Gud vad gulligt! Hur gammalt är det?

Svar: Några dagar<3 snart en vecka<3 :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-20 // 12:44:40
» LuftLycka

Hur gammalt är det hehe råkade glömma att skriva vem jag var:-(

Svar: Haha, han är snart en vecka <3 :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-20 // 12:45:46
» Frida

är detta ett lufthäst stall elah???

Svar: ja..
soreca.blogg.se

2012-06-20 // 12:52:18
» Neiwada

Hen är jättesöt!!!! ^^
Jag måste få komma och hälsa på någon dag!<3
Ska ni behålla han?

Kram Neiwada<3

Svar: tack ^^ <3Jag vet faktiskt inte, vår tränare är ju intresserad. Det var han som fick oss att betäcka eftersom att han var intresserad av stammen... Men vi får ju se hur han utvecklar sig<3

Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-20 // 20:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback