Grattis! Hjälp mig nu!

Hej! Först och främst vill jag säga Grattis till Luftlycka och  Firefox som kammade hem förstaplatsen i SM, för det så får du en länk --> http://luftlycka.blogg.se/ Besök!!!
Sedan ska du också få en intervju som kommer att publiceras här på Soreca. Därför vil jag ha hjälp med frågor som jag ska ställa. Det får inte vara några nedstättande frågor eller frågor som rör hennes privatliv för mycket, för att hon inte ska bli "avslöjad"
Jag kommer att skicka frågorna via mail och när hon har svarat så lägger jag upp det här.
Så kommentera så mycket frågor ni kan komma på, jag väljer ut de bästa med en del standard frågor också.
Lycka till allihop på EM sen också, och glöm inte Neiwadas hopp SM heller!
Grattis!!
Kram J

2012-06-25 | 13:11:48 | J's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Tack så mycket! Vad kul!

Svar: Grattis! Nu får du vara aktiv på mail!! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-25 // 13:26:16
» LfutLycka

Ja jag kom på det. Så hon har fått två lediga dagar nu och jag tog en barabackatur precis. Så nu är det hårdträning igen:)

Kram O

Svar: Super :)Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-25 // 13:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback