Hästarna på besök

Hej! Jag ska bara skriva upp om hur det blir med bete i sommar och vilka hästar som kommer o.s.v. 
*För det första kommer INGEN häst föränn den 1 Juli
*Alla hästar (ryttare) har tillgång till sadelkammaren med sadel och tränshängare, skåp, torkskåp och omklädningsrum.
*Man har tillgång till alla ridvägar, skogen, skrittmaskinen, terrängbanan, paddocken, manegen och en box per häst.
*Man använder min sommarhage, eller, om hästen ska tävla, skadad etc så får man använda grushage eller som sagt box. 
*Alla hästar som kommer måste ha giltigt pass, vara ston och ha en aktiv ägare.
*Man behöver inte vara här varje dag för jag kollar till alla hästar varje dag, fyller vatten och kan även sköta era hästar  (rida, borsta leda eller liknande) om ni frågar.
*Hagen kommar att vara delad på hälften till en början för att spara på betet och öppnas efter halva sommaren ungefär.
*Man får "anmäla" sig till betet senast den 30 Juni.
*Hästarna släpps ihop allihop tillsammans den 1 Juli och då måste ägaren vara med, och dessutom kunna lasta ur allt och packa in i stalllet.
*Om man vill kan man ha hästen inne på nätterna eller över en dag eller nåt och då kan jag hjälpa till med in och utsläpp och även ge hästen mat, bara jag vet vad den ska ha.
Dessa hästar står här i sommar:
Fly Like A Bird "Fly"
(Klicka för att se större pass)
Queen
Little Mix "Mixie"
My Sky "Sky" (Bara ett litet tag)
Queen of life "Queen"
Firefox
Kram J
 

2012-07-03 | 21:22:00 | J's inlägg | 5 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Julia

Jag ska fixa Cleozizzas pass+ bild+information och mejla till dig idag :)

Svar: super <3 jag har fått det<3
soreca.blogg.se

2012-06-24 // 14:20:52
» LuftLycka

Ja självklart!:-)

Svar: Vad bra! Har hon varit här? Skulle hon åka idag eller? <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-07-03 // 22:54:01
» Hallonbacken (E)

Presenter på bloggen :D

Svar: Tack så jättemycket! De var jättefina! Detsamma! <33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-07-04 // 12:15:15
» LuftLycka

Ja hon kommer lite då och då!:-)

Med vänlig hälsning, O

Svar: Haha super :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-07-04 // 13:28:23
» M :)

Har någon av er, Sorecas läsare, någon ponny tillsalu? Snälla, mejla till mig, [email protected] och berätta om ponnyn/hästen! :)

2012-07-04 // 18:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback