Hoppetossa!

Hej hej!
Jo, eftersom att vi tog det lugnt igår, jag och Pix. Så red jag igenom henne som vanligt idag. För, imon bär det av till ytteligare en tävling, nämligen en hopptävling hos Barocko! 
I alla fall, så idag red jag först igenom henne ordentligt, i ca 20 min. Sedan tog jag fram lite bommar, lite trav bommar, och lite galoppbommar för att träna på avstånden. Pix har inga problem med HÖJDEN på hindren, men det där med taxering/avstånds bedömning, kan bli lite svårt ibland. Så jag testade det lite idag. Jag red henne inte så jätte hårt. Utan mest för att kolla lite på hur hon känns bara. Här har ni hennes outfit:
 
/R

2012-06-19 | 20:51:18 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Barocko

Hej!
Lycka till imorgon!

Svar: Tack tack!Men, du har Classic på foder va? För jag har inte sett något om henne.. bara undrar var hon är? :/
soreca.blogg.se

2012-06-19 // 20:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback