J's stall del 4

Hej! Denna delen kommer att handla om schabrak, och det är sannerligen tid att rensa ut det jag inte vill ha nu(bara till Fly då...)  Jag har en del... Men här är de utvalda som jag gillar :)
Dressyrschabrak:
Hopp/allroundschabrak:
Phu! Det var en del. Har ni också typ tusen schabrak? :)
Kram J

2012-06-14 | 16:28:00 | J´s stall | 4 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Hallonbacken (E)

Den första bilden som kommer upp när man söker på "svart pullarträns" är en bild från eran blogg 8D

Svar: haha, okej, coolt! :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-14 // 17:48:16
» Saranghae

Jag har också typ tusen schabrak..

2012-06-15 // 13:41:30
» Saranghae

Gör det något om jag visar några av mina schabrak på min blogg?

Svar: Nejdå! Gör det du! <3 det var ju R som kom på denna idén, så skriv på ditt inlägg att idén är från R<3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-15 // 16:53:46
» Julia

Tusen? TIOTUSEN!! Hahaha, Har värkligen alldelse för många schabrak fast egentligen andvänder jag ine mar än ca 7 schabrak. Tänkte faktiskt ta mega rensning bland ALLA grerjor nu till vintern :P

Svar: Haha xD Jag använder faktiskt de flesta <33
Kram J
soreca.blogg.se

2012-08-18 // 14:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback