Kompisar till sommaren!

Hej hej!
Som ni kanske läste så sökte jag efter två ston som kunde stå med Lillan och Pix i sommar, och nu kan ni inte mejla mer om det! För jag har bestämt mig för att Rosgårdens Contessa och Sky ska stå med mina tjejer i sommar!
De kommer hit den 3 Juli, och då släpper vi ihop hästarna (Om det inte uppstår nåra problem)
Så, här ser ni hästarna som kommer att stå med Pix och Lillan i sommar:
 
 
/R

2012-06-30 | 20:19:00 | R's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rosgården

Ska bli jättekul att ha mina sötnosar hos dig!:)

2012-07-01 // 12:01:55
» simwim

Heej! :)
Ni har fått lite presenter på bloggen ;)
Kraam simwim <33

Svar: Tack så jättemycket! De var jättefina :)
Kram J
soreca.blogg.se

2012-07-02 // 22:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback