LH Lag dressyr EM

Hej! Nu har ju superfina Neiwada kommit upp med en superfin idé. Jo, alla de som nu kom med i Finalen, alltså alla 5, kommer att få en förfrågan att komma med i Lufthäst Lag Dressyr EM. 
De andra lagen kommer att vara "hittepålag" från andra länder så ingen annan kommer att kunna vara med, förutom de dressyr och hopp som går till Final i Dressyr SM. Så vi reprensenterar altså sverige. 
Jag vet att vissa kanske blir sura nu för att det inte blir ni som får vara med i Dressyr EM, men jag tycker att det är rättvist med att man får vara med i Dressyr EM om man kommit till final i Dressyr SM, och vi kan ju ha nytt SM och EM nästa år?
I alla fall. Vill ni som representerar Sverige vara med på Dressyr EM? Jag mailar också... 
EM kommer att vara i höst när Hopp SM är avslutat. Det håller just nu rum på Neiwada. 
De som representerar Sverige är då: 
*J (Soreca) - Fly Like A Bird (Är med)
*Neiwada - Wild Wonder (Är med)
*Luftlycka - Firefox (Väntar på svar)
*A(Långedal) - Springtime (Är med)
*Olivia - Dee Lix (Är med)
Och de andra länder som är med är:
*England 
*Scottland
*Italien
*Frankrike
*Danmark
*Finland
*Polen
*Spanien
*Grekland
*Norge
*Island
*Bulgarien
*Ukraina
*Tyskland
*Rumänien
*Vitryssland
*Ungern
*Cypern
*Irland
Första kvalet är Söndagen den 8/7- 2012 och efter det får vi se<3
Idé av Soreca och Neiwada.
Kram J

2012-06-18 | 19:04:39 | Tävlingar | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Kul om det kommer VM sen också:-)

Kram LuftLycka!

Svar: Ja, vi får se hur det blir med det<3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-18 // 20:17:17
» SSI

Det där är väl lag-EM, kan jag vara med i singel-EM med hitta-på motståndare?

Svar: Du bestämmer väl själv men jag tänkte att det kunde vara kul som uppföljare, annars blir det lite som med SM, alla tävlar med hittepå och man vinner och vinner o.s.v. <3 men jag bestämmer ju inte över dig<3
men vi kommer ju att lotta ut vinnarna så vi hittar inte på vem som vinner. Annars vore det ju inte kul... Jag tyckte bara att det kunde vara lite kul att ha ngt eget. eftersom att det står "idé av Soreca och Neiwada"... <3

Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-18 // 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback