Löshoppning

Hello!
Jo, efter att jag dressyr tränat Pix, så löshoppade jag Lillan idag. 
Hon har en bra teknik när hon hoppar, och jag tror att hon kommer att kunna gå långt imon hoppning eller fälttävlan. Då hon är helt orädd för titt hinder etc. I alla fall, så satte jag upp ett räcke och en oxer, med två galoppsprång i mellan. Satte sedan upp hinderstöd med grimskaft i mellan vid sidorna, så att hon inte kunde springa förbi. 
Jag började med att sätta hindret på ca 40 cm. Och höjde allt eftersom. Idag kom vi upp till hela 1.10 innan vi slutade. Hon är duktig den här lilla tjejen. Det är dock väldigt mycket attityd i henne. 


/R

2012-06-15 | 23:34:00 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

SV; Nu när jag slutar med LH helt kan du ta tillbaka henne ;) Usch, jag kommer verkligen att sakna henne!

2012-06-16 // 08:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback