Lufthäst SM kval 2

Hej! Nu lägger jag upp proppen för SM kval 2 :) Den äger rum den 17/6, altså om två veckor. Även här finns det en vanlig tävling som man kan anmäla sig till. Men kvalet går inte att anmäla sig till eftersom att det kräver att man har varit med i kval 1. I detta kvalet rider man LA:4. Det går inte att få en extra lapp nu utan alla har endast en lapp.
Lite info:
Tävlingen kommer gå till så att jag lottar ut alla resultat. Sedan ser man vem som vinner.
Man får inte vara med i SM kvalet men man får vara med med hur många hästar som helst i förklasserna.
Tävlingen kommer att vara den 17/6 - 2012, altså om 2 veckor.
--
Såhär gör du för att få vara med och anmäla dig:
1. Vad du vill bli kallad.
2. Hästens namn
3. Vilken klass (LC:1, LB:1 eller LA:1)
4. Hästens PASS måste vara skickat i mailet eller så måste det finnas en länk så att jag lätt hittar det. Det måste vara giltigt.
--
Det var allt! Maila in så gott det går, här kommer startlistorna...
LC:1
1. Luftlycka - Azula
2. Danni - Ullster Duo
3. Neiwada - Riitataka
4. SSI - Leia
5. EF - Secret Surprice
LB:1
1. Luftlycka - Riverdancer
2. Danni - Brown Bailey
3. Rosgården - Raise Me To The Sky
4. SSI - Caspian
LA:1
1. J - Fly Like A Bird
2. Luftlycka - Lycka
3. Neiwada - Wild Wonder
4. Barocko - Sunshadow
5. R - Holmens Little Pixie
Kvalet, LA:4
1. Olivia - Dee Lix - Pass
2. R - Holmens Little Pixie - Pass
3. Airhorses - Annabelle
4. Simwim - Sunny Princess
5. M - Scandic Star
6. Neiwada - Wild Wonder - Pass
7. A (Långedal) - Springtime - Pass
8. J - Fly Like A Bird - Pass
9. Pao - Jupiter - Pass
10. Luftlycka - Firefox - Pass
--
Kram J

2012-06-17 | 13:42:00 | Tävlingar | 6 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Tävlingar på G hos mig!

2012-06-05 // 10:02:26
» SSI

Jag har skickat ett mejl, har det kommit fram?

2012-06-07 // 07:46:33
» Luftlycka

Jag har skickat in pass och ni sa att ni skulle titta på den senare:-)

Kram O

2012-06-16 // 08:16:37
» LuftLycka

När ska ni ha passet? För jag kan hinna om det är i slutet av dagen!
Är det så att man måste ha pass för att få en placering och hamna som namn i lotteriet? Eller dras man och stryks sen i slutet av dagen om man inte har pass?

Kram: LuftLycka

2012-06-16 // 09:32:44
» ElinF

Men jag har ju anmält mig till LC:1 med Sissi och passet skickade jag också!

Svar: Jag är ledsen, jag fixar det direkt! <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-16 // 11:57:35
» Neiwada

Hur många går vidare från kvalet? :D

Kram Neiwada

Svar: 5st <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-17 // 14:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback