M - Magicranch

Hej hej!
Det här inlägget kommer jag mest att tillägna M, ang. Classic.
Jo, du skulle ju ha Classic på foder, men nu när jag klickade in på din blogg, så såg jag att du skrev att Classic inte trivdes och att du ville lämna tillbaka henne. Stämmer det?
Det är självklart helt OK för mig, men jag är tacksam för svar, så att jag vet om jag ska söka en ny fodervärd till henne.
---------------------------------------------------
Medans jag inväntar svar från M, så kan jag lika gärna söka upp en ny fodervärd.
Finns det någon där ute som skulle vilja ta sig an Classic för en obestämd tid?
Då jag just nu tyvärr inte har den tid som krävs för henne, jag rider in en unghäst och så tränar jag Pix inför SM.
Mejla eller kommentera!!
/R

2012-06-11 | 19:22:04 | R's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Barocko

Jag är mycket intresserad av Classic. Mindre säker på Marilyn.

/M. <3

2012-06-11 // 21:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback