Marilyn film

Hej igen!
Efter dagens tävling så var ju J klar med Fly, och Pix skulle inte heller gå mer. Men, jag hade ju Lillan kvar. 
Så, vi tog in Lillan, fixade iordning henne och gick ut i paddocken. Väl där longerade J mig medans jag satt på henne, i skritt/trav/galopp. Sedan bytte vi. Jag tror att Lillan mår bra av att ridas av lite olika ryttare ibland. 
Efter ett tag la vi fram några bommar. Och J ledde över mig, duktiga Lillan var lite tveksam först, men gick över till sist!
Efter ett tag kunde jag skrittade henne över bommarna själv!
I slutet tog vi av all utrustning och la upp ett hinder, Lillan älskar att bli lös-hoppad. Då bestämmer hon tempo, och då kan det gå fort!
Så, hon fick hoppa lite, innan vi tog in henne igen!
Många av er ville se film, så vi filmade! 
 

2012-06-24 | 17:25:48 | Filmer | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» SSI

Har gett er båda en varsin present på bloggen ;)
http://stallssi.blogg.se/2012/june/midsommarpresenter.html#comment

Svar: Tack så jättemycket :) <3
Kram J
soreca.blogg.se

2012-06-24 // 22:03:23
» Julia

Alltid lika kul när ni lägger upp film! :)

Svar: Så bra, då vet vi vad ni gillar :)
soreca.blogg.se

2012-06-25 // 09:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback