Men, vad hände med kommentarerna?

Hello!
Först och främst så måste jag få skälla lite på er, var tog alla kommentarer vägen?! De bara försvann :P
Nu får ni allt visa vad ni går för!
I alla fall, idag så tränade jag dressyr med Pix, hon går verkligen som en klocka i dressyren min lilla tjej. 
Jag red fram länge, skrittade och travade på halvlånga tyglar. Så att hon fick sträcka på sig ordentligt. Sedan jobbade jag mycket på volterna och på böjda spår, innan jag började med slutor längs med långsidorna. Sedan bytte jag och jobbade lite öppna. Jag avslutade med byterna på diagonalen. Det fick räcka för dagen. 
Min fina tjej! Outfit:
 
Så, glömm inte att KoMmeNTeRa!
 
/R

2012-06-28 | 20:08:04 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Rött passar ju jättebra till henne!:-)

2012-06-28 // 20:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback