Mot M!

Hej hej!
Jo, imon tänkte jag att Classic skulle åka till M på Magicranch.blogg.se. Så, nu är hon badad, borstad, och transporten är packad.
Idag så red jag bara ut med henne, för att se så att hon inte är halt eller så.
Vi skrittade en bit, travade lite och galopperade en bra bit.
Efter det så badade jag henne, så att hon är fin imon när hon åker till M.
Nu är hon badad och borstad och står i sin box och äter hö. Jag la på henne ett täcke, som hon kunde ha i boxen inatt. Och så har jag packat TUSENTALS saker i transporten (ok, inte riktigt så mycket, men ni fattar)
Så, imon åker min prinsessa till sitt nya foder hem.
Här M, är vad du får med henne:
förmodar att du kanske vill bestämma det själv?)
Hennes outfit i transporten:
Så, vad säger du M, är du redo? Här har du hennes pass:
/R

2012-06-08 | 21:08:18 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback