Något att göra

Hej! Min "kompis" (LH människa) ska resa bort ett tag och har "frågat" mig om jag kan ta hand om hennes häst. Jag sa ja. Så nu kommer jag att ha en liten c-ponny hos mig i ca en vecka. Det ska bli kul, speciellt eftersom att jag har hört att han är ett litet busfrö xD Haha. Mer info kommer imorgon, för det är då han kommer. :)
Här kommer en liten, men den avslöjar heller inte så mycket av honom. Det ska ju bli en överraskning :)
Kram J

2012-06-03 | 23:21:11 | J's inlägg | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» SSI

Hej!

Jag tycker det är en kul idé med 'sneakpeaks' :) (Vet ju inte om ni haft det förut, har inte varit bloggare så länge ^.^). Iallfall undrar jag om jag kan låna idén. Det finns redan ett inlägg med en sneakpeak uppe, men jag tar bort den om ni vill. :)

2012-06-06 // 19:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback