Outfits helgen v.22

Hello!
Här får ni se mina tävlings outfits till helgen.
Lördag (Dressyr hos Poniy)
---------------------------
PIX:
Transporten:
JAG:
Söndag (SM kval på Soreca)
---------------------------------
PIX:
JAG:
---------------------------------------
Så, de är i praktiskt taget likadana, men men.
Pix kommer även att vara knoppad, och mitt går kommer att vara uppsatt. Benskydden/bootsen har jag enbart på framridningen (Ej tillåtet att ha på banan).
Ja, där har ni mina outfits för helgen!
/R

2012-06-01 | 12:00:00 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» LuftLycka

Bad har Poniy för hemsideadress?



Kram O<33

2012-06-01 // 14:29:50
» LuftLycka

Och hur många kunde man anmäla, vilka klasser var det och var det bådde dressyr och hoppning



Kram igne<33

2012-06-01 // 15:47:10
» Ponnypenny

Hej, tänkte bara fråga, vart har J tagit vägen?? Hon tar inte bloggat på länge... :(



Kram

//E

2012-06-01 // 22:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback