Regnig dag

Hej hej!
Jo, idag tog jag det lugnt med Pix, eftersom att vi har varit ute och gått så mycket nu på sistone så släppte jag henne i manegen medans jag mockade, fixade maten etc. 
Imon kommer hon att ridas som vanligt, för på onsdag ska vi på hopptävling hos Barocko. Vi ska hoppa L:B och L:A. 
Det är bara en tränings tävling för mig, så det är inget blod allvarligt. 
Efter att jag fixat Pix, bortstat av henne, strechat henne och ställt in henne i boxen. Så tränade jag Lillan, precis som jag brukar. Skritt och trav på egen hand. Hon var jätte duktig, lite skraj för regnet bara XD
Outfits:
PIX:

LILLAN:



/R


2012-06-18 | 20:38:09 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback