Sista ridpasset...

Hej! Idag red jag det sista ridpasset på Fly innan tävlingen. Imorgon får hon ta det lite lugnt och sen är det ju tävlingen :)
Vill också säga att alla som är med i kvalet men som inte har pass kommer att strykas. Så ni MÅSTE maila in det nu!! En en kommentar där det står vart det finns. Annars blir ni uteslutna och kan inte gå vidare. Och det blir ju inte kul...
I alla fall. Idag red jag dressyr på Fly för att finslipa lite inför kvalet. Jag red igenom båda programmen, såg till att jag kunde dem utantill, gjorde ganska så många förvänd-galoppövningar och även det gick super. Hon var verkligen jätteduktig och jag är stolt över henne! :)
Här kommer vår outfit:
Jag:

Fly:

Kram J

2012-06-15 | 17:13:24 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback