Sjung, sjung, sjung

Får en så himla skön känsla av dessa låtarna...
Den första är det ingen som sjunger i, men den gillar jag nästan bäst just nu, den är himla mysig och jag slappnar verkligen av när jag lyssar på den. Den är lite mer känd som "Bella's lullaby" altså den i Twilight filmerna, men oftast kommer det en annan låt upp när man söker på det, så om ni vill lyssna på den, sök på River flows in you, yiruma.
Den andra låten har nog de flesta hört och jag gillar den mest för den enkla melodin, den innehållerca 5 ackord som går runt runt, och det får en att känna sig så lugn på något sätt.
Den tredje låten är... något annat. Så lik mi kompis att det gör ont att lyssna på den... Det går inte att förklara så dra inga slutsatser.
Den fjärde är lite knäpp, men den är så personlig och... hemma. Så den är bara mysig.
 
 
 
div>
Vad tycker ni?
Kram J

2012-06-25 | 13:21:06 | J's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback