Skrittat Lillan!

Hello!
Nu är jag enormt stolt över min lilla tjej! <3 Idag har jag nämligen lyckats att skritta Lillan!
Jag har ju suttit/hängt på henne ett par gånger. Och idag var det dags att ta några steg framåt. Min hästskötare var med (som alltid när jag "rider" henne) och höll först i henne, Lillan var spänd till max i början. Men hon slappnade av efter ett tag och jag kunde sitta på henne medans vi skrittade.
När vi skrittat ca ett varv så började vi jobba med att hon skulle förstå skänklarna. Jag tryckte lite lätt med benen och min hästskötare smackade, dvs att hon skulle koppla ihop smackningarna (som hon kan sedan innan) och skänklarna. Först var hon lite förvirrad, men fattade efter ett tag att hon skulle gå framåt när han tryckte med benen.
Duktiga söt-fia!
Outfit:
/R

2012-06-09 | 13:58:20 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback