Tagga EM

Hej! Nu har vi lite tävlingar framöver, så det är bara att hårdträna och hoppas att det går bra! Idag satte vi därför igång igen, trots att SM finalen är över. Jag är hyfsat nöjd med mina placeringar ändå (LA:1 3:a och LA:PO 4:a)
trots att vi har presterat bra mycket bättre. Fly var duktig som vanligt, men jag var trött, okoncentrerad och hade många småmissar, dock inga stora missar, utan mer småmissar överallt och allt var mitt fel. Så på så sätt är jag ändå nöjd, för det var mitt fel, och inte Fly's.
Idag gjorde jag därför i ordning henne tidigt och red ett ordentligt pass i manegen. Hon var mjuk och fin, dock lite seg, och jag fick vara på henne lite här och var. Hon blev ganska så svettig, så efteråt sköljde jag snabbt av henne och satte på henne ett fleecetäcke, sedan fick hon stå i boxen och torka samtidigt som hon fick sin mash.
Våran outfit:
Fly:
Kram J
 
 
 
 
 

2012-06-25 | 11:50:08 | J och R | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback