Tok fia!

Godkväll!
Så, efter att jag ridit Pix idag, så skulle jag träna med Lillan, jag har tränat väldigt mycket i skritt/trav med henne den sista tiden nu. Så idag beslöt jag för att vi skulle ha lite roligt. 
Jag släppte henne i paddocken, och lät henne springa av sig en stund. (då jag självklart stod utanför staketet, pga säkerheten)
När hon fått springa ett tag, så gick jag in till henne. Sälskapssjuk som hon är så gick hon genast fram till mig, men när hon konstaterat att jag inte hade godis så travade hon iäg igen. 
Hon travade runt en liten stund, men när jag roppade på henne så spettsade hon öronen och lyfte huvudet. 
Hon lyssnar i alla fall till sitt namn! Ja, vi övade lite på det ett tag, och sedan fick hon massa beröm och klappar! Outfit:
 
 
/R
 

2012-06-28 | 22:19:12 | R's inlägg | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback