Utnyttjning av solen idag

Hej! Idag har jag faktiskt (IRL) mest legat och solat, badat och haft kul med en kompis, så det har inte blivit mycket ridning, men jag har ju faktiskt bara en häst, och hon går ute från 8 på mornarna till 8 på kvällarna, så jag behöver ju inte sätta så mycket mat heller, och därför tar det inte lång tid. Fly kommer ju inte att gå på bete föränn den 1 Juli, och då kommer även de andra hästarna som hon ska gå ihop med. Så just nu står hon i en "förbeteshage" som bara räcker åt en häst, och hon behöver inte så många andra hästar... Men tillbaka till vardagen, jag suger på alla tankespel, bara så att ni vet, så vill ni känna er duktiga, utmana mig!
Det blev ett mysigt dressyrpass på Fly idag, det är ju SM Final på Söndag, så det kommer att bli hårdträning hela veckan, även om jag tävlade igår. Fast jag var inte för hård mot henne... Hon var i alla fall jätteduktig och vi gick igenom programmet som vi ska rida på Söndag, inga större problem där förutom lite småfel från min sida. Men det ska vi försöka träna bort.
På grund av värmen så blev Fly svettig trots att jag inte red så hårt, så när vi hade ridit klart så tog jag av henne sadel bytte till hackamoretränset och jag bytte om lite också, och så red vi och badade. Det var jätteroligt och Fly tyckte att det var både skönt och kul hon med. Så sedan red vi hem helt genomvåta, men glada, och varma, för det var ju trots allt varmt i luften. 
Vår outfit innan:
Jag:
Fly:
Våran outfit efter:
Jag:
Fly:
Kram J

2012-06-21 | 19:42:20 | Outfits | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Lhlover<3

jättefin blogg!!:D <3

2012-06-22 // 12:34:35
» Anonym

http://luftlycka.blogg.se/2012/june/glad-midsommar-till.html

2012-06-22 // 17:02:45
» Hallonbacken (E)

Åh ni är såå duktig på att göra outfits! Er blogg är så fin! <3

2012-06-23 // 12:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback