Vi siktar mot stjärnorna!

Hello!
Jo, som ni vet så tävlade jag och Pix i förklasserna till SM idag. I LB:1 och LA:1. 
I LB:n kändes hon helt ok, lite stel i vänstervarvet och ville inte riktigt trampa under sig så som jag 
ville att hon skulle göra. I LB programet ska man även öka steglängden i galoppen på diagonalen, där gick allt åt *******! Jag tappade henne och hon "ramlade" ur formen, höjde huvudet, sänkte ryggen och släng travade den sista biten. Men, det var bara att ta tag i henne, rida ihop henne och fortsätta. 
Efteråt skrittade jag ut en snabbis på henne för att ränsa tankarna, och tagga inför LA:n. 
Jag var så arg på mig själv, hade jag bara hållt imot och ridit ordentligt så hade det gått, aja, det är lätt att vara efterklok! 
Så, när jag fick mitt protokoll ville jag inte ens kolla i det. Men jag slängde en snabb blick på det, och det förvånade mig faktiskt! Och det räckte faktiskt till en 2:dra plats! 
Efter ett tag var det dags för LA:n. Jag tog god tid på mig, skrittade länge på framridningen, och lös gjorde henne innan vi gick in på banan. 
Väl där inne gick allt näst intill perfekt! Hon var stadig och balanserad i formen, och svarade direkt på mina hjälper! När vi gick ut från banan var jag överlycklig redan innan jag fick protokollet!
Och när jag fick reda på att vi vann var jag så stolt över min tjej!
Duktiga Pix!! Här har ni min tävlingsoutfit:
PIX:
JAG:
 
/R

2012-06-24 | 17:15:52 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Loppan

Har nu startat en blogg på Wordpress.com, gå gärna in och läs/kommentera!
Kram Loppan

2012-06-24 // 21:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback