Viktigt!

Hej!
Det är mycket beslut som ska få plats i det här inlägget. Så alla som vill veta hur det står till med mina hästar får hemskt gärna läsa igenom det!
-----------------------------------------
Jo, först och främst så ska ni veta, att Pix kommer att stanna här! Hon ska inte lånas ut, och inte säljas. Hon är i en sådan grymm tävlings form just nu, att jag vill att hon stannar här.
Så, jag kommer att uppdatera inlägget jag skrev om henne. Och svara på alla mejl om henne, men bara så att ni vet. Hon är INTE tillsalu, och ska inte heller lånas ut :)
-----------------------------------------
För det andra, så har jag bestämt till vem Classic ska åka.
Jo, jag vet hur svårt Classic tycker det är med nya människor. Så, hon ska till sim gamla medryttare M (Stallmagic)!
M: Det gick inte att mejla till dig. Men när ska hon komma? I helgen kanske? Och hur länge vill du ha henne? En så länge så vill jag inte sälja henne. Utan bara låna ut henne, men vi får se. :)
-----------------------------------------
Och sist, eftersom att Classic då förhoppningsvis åker till M, så kommer jag att ha extra mycket tid för Lillan (Marilyn). Och det var bra, för gissa vem jag fick mejl av idag? Jo, hennes ägare/uppfödare Stallssi!
Och, hon hade beslutat att sälja några av sina hästar, så hon undrade om jag ville köpa Marilyn. Vilket jag självklart gör!
Hon kommer att stanna här, tills hon är inriden, och utbildad. Efter det kommer hon att säljas.
Någon som vill tinga henne redan nu kanske? :)
-----------------------------------------
Mer om min dag kommer i ett annat inlägg!
/R

2012-06-04 | 16:43:08 | SVAR PÅ TAL | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» M :)

Åh, vad roligt! Classic kan gärna komma på helgen, då är allt fixat och klart ;)



// M

2012-06-04 // 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback