4-ever alone..

Hej!
Låt er inte luras av rubtiken, de är inget illa ;)
Men, de börjar bli lite tomt här hemma hos mig nu.
Jo, Titanic åkte till en häst utbildare. Som inrikar sig på NH träning. Vilket jag tror kan bli bra för honom. Så, han är kort sagt såld.
Pix ja.... Jo, ni kommer ihåg tjejen som har Dissan på foder va? Lina ja.
Jo, hennes mamma är dressyr ryttare, eller ja, hon hoppar såklart också, men ja, ni fattar XD
I alla fall, så har jag tänkt ett bra tag på om jag ska låte de ta även Pix på foder. SÅ, nu är de bestämt och gjort
De fick ta även Pix på foder. Anledningen är att Pix behöver få komma ut från Soreca lite, se sig om. Hon blir för hemma kär annars. Och jag lånar ju (precis som med Dissan) bara ut henne på foder, vilket innebär att jag kan ta hem henne när som helst.
Jag valde även en luftmänniska för att jag inte vill att hon ska komma till någon..oseriös? Eller liknande ;)
Så, idag blev de mycket "hejdå".
På morgonen kom familjen och hämtade Pix, lite ledsamt. Men de är skönt att kunna ägna hela min uppmärksamhet åt Classic.
Nu på eftermiddagen kom även tränaren för att hämta Titanic.
Så, nu står jag här med en knas ponny kvar! Haha, nejdå! Men, nu kan de roliga börja. Jag ÄLSKAR ju att kolla genom era bloggar efter olika hästar/ponnyer tillsalu.
Men, de har jag inte kunnat innan då jag haft så många ponnyer. MEN! Nu kan jag med gott samvete leta genom era bloggar på jakt efter en bra ponny! *glad människa XD*
Jo, ni förstår, jag har en ponny som jag är lite kär i... men avslöjar innget än.
---------------
Ja, hur blir de med alla Pix grejer nu då?
Titanics tar jag helt enkelt bort, Pix saker låter jag vara kvar, mest för att hon inte är såld. Hon kommer ju tillbaka någon dag.
Så, nu kan ponny letandet börja!!!!
Men.... kan ni gissa vilken ponny jag menar? Här har ni lite ledtrådar:
- Född 2002
- c-ponny
Lik Classic? haha! Knappast! Classic är "one of a kind"!
Så, vad säger ni? ;)
See yá!
/R

2012-03-20 | 19:42:32 | R's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Det var okej! Om du mejlar mig kan du få lite mer fakta och fler bilder! Min lillasyster hittade en isabell welsh moutain istället. :)



/ Neiwada

2012-03-20 // 19:54:03
» Anonym

Jag har ju kvar min Sunny Princess, titta runt Januari-februari inläggen om du är intresserad!



// M

2012-03-21 // 08:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback