Bushästarnas tur :)

Sedan var det ju som sagt bushästarnas tur.
Jag började med Chantus och satte på honom hans saker och red ut för att inte behöva bråka med honom i manegen igen. Han var pigg och glad och trampade på bra. Verkligen skillnad från igår!
Vi red ganska så långt och när vi kom till terrängbanan kunde jag inte låta bli att skutta över ett pyttehinder xD
Han tyckte att det var jätte kul men jag lät honom inte hoppa mer. Det får vi ta någon annan dag. Så jag red hem och gav honom mat. Jag orkade inte duscha honom och Lizzy med...
Outfit:
Jag:
Chantus:
Sedan tog jag Lizzy på en promenad. Hon var som vanligt supermysig och pigg och glad :)
Jag hade samma.
Lizzy:
Kram J

2012-03-20 | 12:48:56 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» olivia

Haha ja visst är det skillnad på när man rider han inne och när man rider han ut. Låter som det gick jätte bra med båda idag. Roligt! Du får gosa lite exta med de från mig ;)

Kram olivia

2012-03-20 // 15:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback