Dagesn "ridpass" (+outfit) - Titanic

Hej!
Efter att jag ridit mina två tjejer idag så skulle jag motionera Titanic lite också.
Men eftersom att han kom imorse så skulle jag bara gå med honom lite, och herregud var rädd han är! Han står bokstavligen och skakar i boxen, och hugger efter en om man gör hastiga rörelser. Men efter ett bra tag hade jag lyckats få på honom grimman och stalltäcket, så jag tog en longerlina, och gick in i manegen, där finns de inte så mycket störnings moment.
Så, jag lät honom gå omkring lite och se sig om, sedan lät jag honom skritta och trava lite runt mig, och försökte få honom att lyssna på smackningar och "ptroo". Efter ca 40 min gick de helt OK, då avslutade jag där. Mycket nöjd över min lilla olycks fågel!
Outfit:
Titanic:
Och så jag:
SÅ, där hade ni våra outfits.
/R

2012-03-04 | 18:06:40 | Outfits | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» //A

Det märks att han mår bra hos dig!! :)



Kram À

2012-03-05 // 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback