Första hoppningen med Fly

Idag hoppade jag med Fly för första gången. Det gick super och hon var pigg och glad. Några bocksprång fick jag stå ut med också...
Jag red med A på Långedal som red Altana. Fick dock sitta upp en stund på Altana som verkade ha fått en knäpp i huvudet xD
Vi hoppade mycket studsar för att bygga upp styrkan. Kul var det i alla fall! :)
Banan:
Hinder 1 - först hoppade vi fram på detta hindret, vi travar mot, över travbommen och så över ett hinder som i slutet blev 90cm :)
Hinder 2 - Sedan hoppade vi denna studsen på diagonalen från båda håll ca 50 cm
Hinder 3 - Sedan ett vanligt rättuppstående på medellinjen. Ca 70cm
Hinder 4 - Och så tilllslut en studs rätt över. Kul och det gick bra, ca 50cm
Sedan satte vi ihop det till den bana som visas på bilden :)
Outfiten: Mörkblå :)
Jag:
Fly:
Kram J

2012-03-25 | 15:42:49 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback