Jag vet... lite sent<3

Hej! Jag vet att det är lite sent. Jag kom hem i tid och kunde ha bloggat. Men jag åt god mat, godis och såg en grymt bra film istället. Förlåt. Men Jag hoppas verkligen att det är okej ändå<3
I alla fall, vi skulle ju dra vinnaren idag och det var jätteroligt att kolla in och se att Fly faktiskt ligger på första plats :)
Så med andra ord har hon vunnit och ni behöver inte längre rösta ;)
Tack så mycket! Anmäl er till Aprils månadens blogg så får ni vara med när omröstningen startar i april <3 :)
Kram J

2012-03-24 | 00:19:50 | IRL | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Jag kan vara med i Månadens blogg om ni vill<33

2012-03-24 // 07:46:35
» Hallonbacken (E)

Jag vill också vara med i månadens blogg! <3

2012-03-24 // 10:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback