Löshoppning

Hejsan! För det första vill jag säga att det där med ponnygalopp verkar kul och jag ska se om Fly kan tänkas gilla det.
I alla fall, jag löshoppade alla tre hästarna idag vilket gick hyfsat bra.
Queen är fortfarande ganska så osäker och kryper gärna nära inpå med kort galopp vilket gör att hon nästan måste hoppa från stillastående, men när vi höjde lite och fick igång henne (dvs efter ca en timme) blev det bättre och då avslutade vi med henne.
Maybe är ju Maybe, ena sekunden hoppade hon så tidigt att man trodde att hon inte skulle klara hindret, och i nästa tvärstannade hon flera gånger på raken. Hon hade nog lite överskottsenergi för hon sparkade bakut gång på gång... Efter ett tag lugnade hon sig och hoppade riktigt fint, så hon fick asvluta (en kvart senare än Queen)
Fly var hur duktig som helst, hon skötte sig som en riktig prinsessa och visade busungarna hur man skulle göra. När de äntligen var klara kunde Fly hoppa lite högre, så hon fick avsluta på lite högre hinder, vilket hon tyckte var skitkul och hon hoppade hur fint som helst! Fina hästen<3
I alla fall, Queen hoppade som sagt en timme ungefär, Maybe gick en kvart senare än Queen, vilket innebär att hon hoppade ca 1 timme och en kvart.
Fly gick ungefär 10 minuter senare än Maybe, vilket innebär att hon hoppade ca 1 timme och 25 minuter. :)
När vi var klara fick hästarna gå alla tra tillsammans i skritten i ungefär en halvtimme. Sedan fick de mat och gottis :)
Outfit:
Jag:
Fly: Lila
Queen: ljusgrön (hehe, jag vet att hon har det ofta men det är sött på henne)
Maybe: Cerice
Jag blev riktigt nöjd när jag hittade benskydden som Queen och Maybe har, har letat efter de färgerna länge och så hittar jag skitsnygga, plus andra färger :D
Vad tycker ni om Maybes outfit och Queens nya benskydd.
Lägg märke till att benskydden är likadana fast med olika färg :D
Kram J

2012-03-31 | 23:42:22 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback