Mocka,rida,packa hö,mocka igen "Snark"...

Hej hej!
Ja, idag har jag varit trött hela dagen, både Classic och Pix fick stå idag, de har jobbat så hårt att de förkänar att få lite vila.
Jag har bara varit nere i stallet en snabbis och mockat/fixat maten. Och så gick jag ut med Titanic, han är så snäll nu, fortfarande lite ängslig och rädd, men inte "agresiv" på de viset längre.
Idag fick han gå ut och gå, han var lite spänd i början, men de släppte efter ett tag.
------------------------------
NU har jag en fråga till er:
När Titanic är färdig rehabiliterad osv, skulle ni vilja köpa honom då?
Annars får han väl stå livet ut här på Soreca :)
Ja, här får ni min och titanics outfit:
Jag:
Så, ja, de var väl inte så mycket mer?
/R

2012-03-09 | 22:00:52 | R's inlägg | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Neiwada

Hahaha rubriken var ju bäst!

2012-03-09 // 22:06:17
» Pao

Jag hade vill köpa honom. :)

2012-03-10 // 10:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback