Piggelin ponny!

Hej hej!
Jo, nu har jag precis kommit in från stallet. Och här ska ni få höra, jag red i paddocken med Classic idag, för att de var så fint ute (ca 12-13°C)
Så, jag jobbade på att få henne i så stadig form som möjligt, i skritt blev de lite av en "dragkamp" först, men släppte feter ett tag. I traven gick hon bra. Men i galoppen! Herregud vad pigg hon blev då -.-
Hon bara flög runt och gick knappt at svänga. Suck.. knas ponny!
Så, när jag fattade, att jag skulle öka, så saktade hon in! Haha! Snacka om att hon är en tvärtom ponny!
I alla fall, så gick de faktiskt riktigt bra tillslut, de var en svettig Classic jag tog in i stallet efteråt! :D
Hennes outfit:
En rätt så enkel outffit, kort sagt, Svart pullarträns, svart dressyr sadel, svarta damasker (fram och bak) och så ett svart dressyr schabrak.
/R

2012-03-21 | 20:33:27 | Outfits | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback