Svar på komentar

D skrev:
Hej,jag är en glad tjej på 11 år som har några frågorom bloggen:
1.Vart är S?Jag har inte läst såå mycket om det,läser mest om era outfits;)

2:Jag skulle jättegärna vilja vara med på eran "stallgrej".Jag har fler lufthästar,men ingen jag känner vill "leka med lufthästar" eftersom att vi är näststörst på skolan och MÅSTE vara coola typ.Snälla skulle göra mej så glad iaf jag skulle få vara med.

Tack på för hand elr vad man nu säger
//D
---
Svar:
Hej!
1. S har slutat.
2. Du får "vara med." Alla får vara med. Men det är bara R och jag som bloggar här. Du kan ju skapa en egen blogg och så, som många andra. Jag förstår inte riktigt vad jag menar men du får gärna vara aktiv och följa vår blogg. Det är jätte kul! :D

Kram J

2012-03-17 | 19:12:43 | SVAR PÅ TAL | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback