SVAR på kommentarer :)

Okej, tänkte svara lite på lirte kommentarer från frågestunden bl.a:
NEIWADA:
Vad föredrar ni för nosgrimmor? - Jo, jag gillar Pullar nosgrimmor, då de inte nyper hästen. Men alla hästear är individer, och vissa behöver vissa nosgrimmor och vissa andra.
Hur många luftponnys tycker ni är lagom? - Asså, jag tycker som max 4-5.
Saranghaestall:
Vilken gren med hästar tycker du är roligast? - Men riktiga hästar: Dressyr/barbacka (Om de e en grenXD) med Luftisar: Hoppning
M (Morces):
Har ni någonsin känt er retade för lufthästar? - Nej
Hur gamla är ni? - Jag är 13, fyller 14 i år
Har ni egna hästar, iså fall, hur hinner ni med?! - Jag har ingen egen häst, har en sköthäst, en medryttarhäst och så jobbar jag på ridskolan.
Hallonbacken (E):
Hur många besökare har ni dagligen? - Vårt besöks record på en dag (Unika besökare) ligger på ca 130 st. Annars är de väl runt 50 dagligen.
Moa:
Du frågade hur många hästar vi har som vi rider, J svarade. men här har du mitt svar:
Just nu har jag bara Classic, Pix är ute på foder, även Dissan, Titanic är såld.
Ja, de var väl de?
KomMeNteRa!

2012-03-20 | 19:58:32 | SVAR PÅ TAL | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Moa

Varför har du sålt titanic?

2012-03-20 // 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback